Hizmet Kalitemiz


1.Hrc; sevgi ve saygının yüceltildiği, birey değil takım ruhuna sahip bir ailedir.

2.Hrc; “Müşteri Memnuniyeti” asla vazgeçemeyeceğimiz hizmet prensibimizdir.

3.Hrc; müşterileri ile olan ilişkilerde ticari kaygılar taşımaz, hastanın gereksiz ödemeler yapacağı mekanizmalar oluşturmaz.

4.Hrc; hizmet anlayışı müşterinin henüz kurumlarımıza ulaşmadan önceki dönemden başlayarak, sonraki dönemi de içeren her aşamada mükemmelliğin peşindedir.

5.Hrc; eğitim, birlikteliğinin sonsuza dek sürmesinin ana güvencelerinden birisidir.İnsana yapılan yatırımın, hizmette kaliteye dönüşeceği inancıyla eğitimi sürekli destekler, birlik ve beraberliği perçinleyecek aktiviteleri mümkün koşullar çerçevesinde ortaya koyar. Bütüncül Kalite Anlayışı çerçevesinde her geçen gün çalışanlarının daha iyiye gitmek zorunda olduğunu bilir.